دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱۴۰۵/۰۱/۳۱

ضرورت استفاده بهینه از تجهیزات پزشکی در بخش دولتی

 ضرورت استفاده بهینه از تجهیزات پزشکی در بخش دولتی
مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع سازمان غذا و دارو بر ضرورت رصد کمی و کیفی مدیریت تجهیزات آزمایشگاهی و استفاده بهینه از امکانات موجود برای پیشگیری از اتلاف منابع ملی تاکید کرد.