شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱۴۰۵/۰۳/۱۷

۲۰ درصد مشترکین، ۵۰ درصد برق را مصرف می‌کند

 ۲۰ درصد مشترکین، ۵۰ درصد برق را مصرف می‌کند
مدیر شرکت توزیع برق استان تهران گفت: ۸۰ درصد مشترکین الگوی مصرف را رعایت می‌کنند اما ۵۰ درصد برق را مصرف می‌کنند. دلیل اصلی، نوع وسیله سرمایشی است.