فرماندار عسلویه: مدیران دستگاههای اجرایی در آمادهباش کامل باشند
بوشهر-فرماندار شهرستان عسلویه با اشاره به پیشبینی بارندگیهای پیشرو، از لغو مرخصی تمامی مدیران دستگاههای اجرایی خبر داد و بر ضرورت آمادهباش صددرصدی دستگاهها تا پایان هفته تأکید کرد.