چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵ - 24 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱۴۰۵/۰۳/۲۶

۴۵۰ دستگاه خودرو در بندرلنگه تخلیه شد

 ۴۵۰ دستگاه خودرو در بندرلنگه تخلیه شد
بندرلنگه-مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با اشاره به پایداری امنیت در آب‌های جنوبی، از پهلوگیری شناورهای حامل محموله‌های خودروی ترانزیتی و تخلیه ۴۵۰ دستگاه خودرو طی یک روز خبرداد.