ادعای سنتکام درباره تداوم حضور ۲ ناو هواپیمابر آمریکایی در منطقه
فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه در تلاش برای جبران بخشی از ناکامی های خود مقابل جمهوری اسلامی ایران، ادعا کرد: ۲ ناو هواپیمابر آمریکا به عملیات خود در منطقه ادامه میدهند.