جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱۴۰۴/۱۰/۰۹

هاشمی: مدیریت مصرف انرژی خط قرمز دستگاه‌ها است

 هاشمی: مدیریت مصرف انرژی خط قرمز دستگاه‌ها است
بیرجند- استاندار خراسان جنوبی مدیریت مصرف انرژی را خط قرمز مدیریتی استان دانست و گفت: تمام دستگاه‌ها موظف به رعایت اصول بهینه‌سازی مصرف برق و گاز هستند.