چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵ - 24 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱۴۰۴/۰۹/۲۲

براتی‌زاده: اعزام ۴۲۶ بیمار از خمین بیانگر کمبود امکانات درمانی است

 براتی‌زاده: اعزام ۴۲۶ بیمار از خمین بیانگر کمبود امکانات درمانی است
اراک- فرماندار خمین گفت: سال گذشته، به دلیل کمبود امکانات درمانی، ۴۲۶ بیمار از بیمارستان فاطمه زهرا (س) به دیگر شهرستان‌ها اعزام شدند که ضرورت ارتقای خدمات درمانی این منطقه را نشان می‌دهد.