جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱۴۰۵/۰۲/۱۴

مصرف انرژی در مدارس و ادارات چرا بالاتر از استاندارد است

 مصرف انرژی در مدارس و ادارات چرا بالاتر از استاندارد است
بررسی ها نشان می دهد مصرف انرژی در مدارس و ادارات دولتی از الگوی استاندارد فراتر رفته و نیازمند اصلاح فوری مدیریتی و فنی است