حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژهای گفت: دشمنان نابکار ما در شقاوت حد و مرزی ندارند. دشمنان ایران مرزی برای خودخواهی ندارند. مردم ما حدود چهار ماه است با همه گرفتاریها که دارند از امام خمینی (ره)، امام شهیدشان، رهبر فعلی انقلاب، رزمندگان، ارزشها و مسئولین دفاع میکنند.