جایگاه سازمان پزشکی قانونی، نتیجه زحمت بازنشستگان و پیشکسوتان است
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: جایگاه رفیعی که امروز پزشکی قانونی به آن دست یافته، نتیجه زحمت و تلاش تک تک بازنشستگان و پیشکسوتان عزیزی است که عمر و جوانی خود را در این سازمان صرف کردهاند.