
پیرو منویات مقام معظم رهبری که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگیهای لازمِ هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه به مسئولان قضایی که در رسیدگی به امور قضایی مردم باید نهایت دقت و سرعت را اِعمال کنند و به هیچ وجه در پیشبرد امور مردم تأخیر نیندازند و این امور را به فردا و یا زمان آتی موکول نکنند، حجتالاسلام والمسلمین موسوی معاون اول دادستان کل کشور و رشادتی مشاور معاون اول و مدیرکل بررسی امور ارجاعی معاونت اول قوه قضاییه حضور یافتند و به بررسی پروندههای مراجعه کنندگان پرداختند و دستورات قضایی و حقوقی متناسب برای رفع مشکلات آنان را صادر کردند.
حجتالاسلام والمسلمین موسوی معاون اول دادستان کل کشور با حضور در اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه، به ۱۵ فقره از پروندههای متقاضیان رسیدگی و با اصحاب پروندهها ملاقات و اظهاراتشان استماع، و دستورات و راهکارهای لازم را جهت پیگیری و رفع مشکلاتشان به مراجع ذیصلاح و نهادهای مرتبط صادر کرد.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی در حاشیه ملاقات مردمی اظهار کرد:امروز مورخ ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۴ توفیق حاصل شد در اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور پیدا کردیم و از نزدیک به تعداد ۱۵ فقره از پروندههای مراجعین که از اقصی نقاط مختلف کشورمان تشریف آورده بودند مطالعه و رسیدگی، اظهاراتشان استماع و دستورات مقتضی را در جهت رفع و پیگیری مشکلاتشان صادر کردیم.
وی افزود: اینگونه برنامهها (ملاقاتهای مستقیم و چهره به چهره) که در دستور کار قوه قضاییه قرار گرفته و ما شاهد هستیم که نه در اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه بلکه در سراسر کشور، همکاران و مسئولان قضایی مردم را میپذیرند و زمانهای مشخصی را با مردم برای ملاقات اختصاص میدهند از همه مهمتر شخص ریاست قوه قضاییه که در استانها حضور پیدا میکنند و در میان مردم مشکلات آنان را میشنوند، این عمل باعث رضایت مندی عموم مردم میشود.
سید علی اصغر رفاهی مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با تشریح اقدامات انجامشده در حوزه پذیرش و پیگیری مطالبات مردمی اعلام کرد: تلاش مجموعه بر این است تا با بهرهگیری از ظرفیتهای تخصصی و سامانههای هوشمند، روند رسیدگی و پیگیری درخواستهای مردمی به نحو مؤثر و نتیجهبخش دنبال شود.

در ادامه رشادتی مشاور معاون اول و مدیرکل بررسی امور ارجاعی معاونت اول قوه قضاییه با حضور در اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه، به ۹ فقره درخواست مردمی بصورت حضوری رسیدگی و دستورات لازم را جهت رفع و پیگیری به مشکلاتشان را صادر کرد.
منبع : خبرگزاری میزان

















































