سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 خبرگزاری میزان / ۳ ساعت قبل

نماینده سابق کنست رژیم صهیونیستی: ما با ملّت ایران دشمن هستیم و با آن‌ها در حال جنگیم

 نماینده سابق کنست رژیم صهیونیستی: ما با ملّت ایران دشمن هستیم و با آن‌ها در حال جنگیم
موشه فیگلین، سیاستمدار اسرائیلی نزدیک به نتانیاهو گفت: باید مردم ایران را بمباران کرد و به آنها گرسنگی داد! این ایران است که نظم نوین جهانی را ترسیم کرد و تغییر بزرگ ژئوپلیتیکی را رقم زد! آمریکا در برابر ایرانی‌ها شکست خورد و دُمَش را گذاشت روی کولش و عقب‌نشینی کرد؛ ایران اراده خود را تحمیل کرد. بدون هیچ تردیدی، اگر توازن قوا را در نظر بگیریم، ایرانی‌ها پیروز شده‌اند و من حاضرم روی این موضوع شرط ببندم!