رئیس کل دادگستری استان فارس همزمان با هفته قوه قضاییه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس، نقش رسانهها به ویژه رسانه ملی را در ایجاد آرامش، امید و دلگرمی در جامعه، بهویژه در ایام جنگ چهلروزه علیه میهن اسلامی، ستود و بر ضرورت تداوم تعامل میان دستگاه قضایی و رسانهها تأکید کرد.