رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی در بازدید از زندان مرکزی بیرجند به مناسبت هفته قوه قضاییه، از آزادی ۷۲ زندانی در سطح استان، افتتاح اندرزگاه جدید و برگزاری میز خدمت برای رسیدگی مستقیم به مشکلات زندانیان خبر داد و بر تقویت رویکرد اصلاحی و بازاجتماعیسازی تأکید کرد.