دادستان کردکوی استان گلستان از ورود دستگاه قضایی به موضوع برداشت خارج از ضابطه آب در بالادست آب بندان ولاغوز منطقه خبر داد و اعلام کرد با دستور قضایی، مسیر مصرف آب ساماندهی، برداشت مازاد متوقف و سهم آب آببندان و کشاورزان پاییندست پس از سالها دوباره به صورت عادلانه برقرار شده است.