رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکتهای مردمی، در همایش تخصصی - توجیهی رؤسا و کارشناسان مسئول مدارس و مراکز غیردولتی، با تأکید بر اولویت سازمان در ساماندهی فرآیند ابلاغ شهریه، از رونمایی رسمی سامانه شهریه در هفته آینده خبر داد و شفافیت، قانونمداری و حذف فرآیندهای دستی را از محورهای اصلی این سامانه برشمرد.