چهارشنبه / ۲۳ مهر / ۱۴۰۴ - 15 October, 2025
 سایت نبض بازار / ۱۴۰۴/۰۶/۲۸

رکود بازار داخلی پتروشیمی در سایه نااطمینانی‌ها/ ضرورت فعال‌سازی مجدد استراتژی‌های کلان شرکت بازرگانی پتروشیمی 

رکود بازار داخلی پتروشیمی در سایه نااطمینانی‌ها/ ضرورت فعال‌سازی مجدد استراتژی‌های کلان شرکت بازرگانی پتروشیمی 
حمیدرضا صالحی، نائب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران، عنوان کرد: استراتژی‌های کلانی که شرکت بازرگانی پتروشیمی انجام می‌داد، می‌توانست هزینه را برای بسیاری از شرکت‌ها کاهش دهد. چراکه هزینه مذکور میان پتروشیمی‌ها تقسیم می‌شد و هزینه بازرگانی و صادرات پایین می‌آمد. اما سیاست‌گذار در این راستا نتوانست به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند. آیا توانستند شرکت بازرگانی پتروشیمی را با توجه به واگذاری انجام‌شده دوباره فعال کنند؟ ظاهرا پاسخ مذکور، قانع‌کننده نبوده است.