سه شنبه / ۲۲ مهر / ۱۴۰۴ - 14 October, 2025
 سایت نبض بازار / ۱۴۰۴/۰۷/۰۳

عباسی: ارتقای کیفیت خدمات هتل‌ها با نظارت مستمر ممکن است

عباسی: ارتقای کیفیت خدمات هتل‌ها با نظارت مستمر ممکن است
فریبا عباسی، مدیرعامل، ضمن اشاره به اهمیت نظارت دقیق و مستمر بر هتل‌ها، از معاونین خواست تا نمایندگان خود را جهت بازدیدهای میدانی معرفی کنند. وی تصریح کرد: «با نظارت دقیق می‌توانیم از مشکلات هتل‌ها مطلع و در کوتاه‌ترین زمان به آن‌ها رسیدگی کنیم.»