سه شنبه / ۲۲ مهر / ۱۴۰۴ - 14 October, 2025
 سایت نبض بازار / ۱۴۰۴/۰۵/۲۶

رشد استراتژیک برند «کفش ملی» در بازار کفش ایران

رشد استراتژیک برند «کفش ملی» در بازار کفش ایران
بر اساس برآورد‌های فعالان صنعت کفش، سهم بازار کفش ملی در برخی گروه‌های کالایی، به‌ویژه کفش چرمی مردانه و کفش‌های طبی، به طور ملموسی در حال افزایش است. این موفقیت را می‌توان حاصل هم‌افزایی میان مدیریت حرفه‌ای، رویکرد مشتری‌محور، و بازآفرینی جایگاه برند دانست؛ فرآیندی که نشان می‌دهد حتی برند‌های قدیمی نیز در صورت اتخاذ راهبردی دقیق، می‌توانند در بازار‌های رقابتی امروزی نقش‌آفرینی مؤثر داشته باشند.