رئیس دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: از همه طرفها درخواست میکنم که در موضوع مدیریت تنگه هرمز و ترتیباتی که برای بازگشایی تنگه هرمز از سوی ایران اتخاذ میشود، دخالت نکنند و به یادداشت تفاهم امضا شده پایبند باشند و اجازه ندهند که این یادداشت تفاهم از مسیر خودش خارج شود.