فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا از حمله به برخی سایتهای موشکی، پهپادی و راداری ایران در نزدیکی تنگه هرمز خبر داد؛ حملهای که به گفته منابع ایرانی با انفجارهایی در محدوده سیریک همراه بود. نیروی دریایی سپاه نیز اعلام کرد در پاسخ به این اقدام، مواضع نیروهای آمریکایی در منطقه را هدف قرار داده است.