چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵ - 24 June, 2026
 سایت نورنیوز / ۱ ساعت قبل

وزیر نفت راهی هند شد؛ بریکس در کانون دیپلماسی انرژی ایران

 وزیر نفت راهی هند شد؛ بریکس در کانون دیپلماسی انرژی ایران
وزیر نفت با هدف شرکت در نشست بریکس و رایزنی با مقامات انرژی هند و کشورهای عضو، راهی دهلی‌نو شد تا ظرفیت‌های جدید همکاری در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی را بررسی کند.