ویسنتین: ایران واقعا تیم خوب و قدرتمندی است - پارس فوتبال
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال آرژانتین، گفت: به نظر من بازی خوبی بود. درست است که نتیجه سه بر صفر شد، اما ایرانیها واقعاً تیم بسیار خوبی هستند. فکر میکنم بازیکنان بسیار باکیفیتی دارند.