در روزهای گرم سال، کمآبی بدن یکی از خطرهایی است که خیلی بیسروصدا شروع میشود اما میتواند خودش را با سردرد، سرگیجه، افت فشار، گرفتگی عضله و حتی غش نشان دهد. به همین دلیل هم متخصصان تغذیه تأکید میکنند که در هوای گرم، فقط احساس تشنگی معیار خوبی برای نوشیدن آب نیست و باید نشانههای دقیقتری را جدی گرفت.