چهارشنبه / ۸ مرداد / ۱۴۰۴ - 30 July, 2025
 مجله پیوست / ۱۴۰۴/۰۳/۲۰

درآمد تبلیغاتی تولیدکنندگان محتوا برای اولین بار از شرکت‌های رسانه‌ای پیشی می‌گیرد - پیوست

درآمد تبلیغاتی تولیدکنندگان محتوا برای اولین بار از شرکت‌های رسانه‌ای پیشی می‌گیرد - پیوست
تحقیقات جدیدی از WPP Media که گزارش آن را گاردین منتشر کرده است می‌گوید محتوای پلتفرم‌هایی همچون یوتیوب، تیک‌تاک و اینستاگرام در سال جاری میلادی (۲۰۲۵) بیشتر از محتوای شرکت‌های سنتی حوزه رسانه درآمد کسب می‌کنند؛ تغییری که از یک «تحول بزرگ فرهنگی» در جهان رسانه حکایت دارد. به گزارش پیوست، این تجزیه‌تحلیل نشان می‌دهد