یکشنبه در تهران، برایت کوپمبا سفیر جمهوری زیمبابوه در جمهوری اسلامی ایران، با دکتر محمد سعید اربابی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار دیدار و درباره راهکارهای ایجاد و توسعه همکاریهای اقتصادی، تجاری و سرمایهگذاری میان زیمبابوه و منطقه آزاد چابهار گفتوگو کرد. در این دیدار، طرفین با اشاره به ظرفیتهای گسترده [ ]