اگر کیفیتش بهتر باشد از آمریکا میخریم!/ نصف پولها هزینه «غذا و دارو» و نیمی دیگر هزینه سایر کالاهای «غیرتحریمی» میشود
البته اگر نرخ و کیفیت نهادههای آمریکایی در مقایسه با سایر کشورها مناسبتر باشد، مانعی برای خرید از آن کشور نداریم و اصولاً طی سالهای اخیر خریدهای جهاد کشاورزی از طریق شرکتهای بزرگ امریکایی و اروپایی بوده است.