رکنا، معاون فنی و نظارت نظام پزشکی تهران بزرگ با هشدار نسبت به عوارض جسمی و اجتماعی ناشی از حذف درمانهای ترمیمی از سبد خانوار، اعلام کرد که بیش از ۵۰ درصد افراد بالای ۶۵ سال در کشور کاملاً بیدندان هستند و تداوم این وضعیت، سلامت عمومی جامعه را در دهه آینده با چالشی جدی مواجه میکند.