به گزارش صبا، به تازگی و در آخرین روز از هفته صرفهجویی در مصرف آب و در چارچوب برنامههای مدیریت مصرف آب در نشستی با حضور حسین اکبریان، مدیرعامل آبفای منطقه یک تهران، مرضیه برومند به عنوان سفیر آب آبفای این منطقه معرفی شد تا با بهرهگیری از ظرفیتهای فرهنگی و هنری، در مسیر ترویج