سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 سایت صبانیوز / ۱ ساعت قبل

«از خونه شروع کن» روی آنتن شبکه دو می‌رود | مجموعه رسانه ای صبا

 «از خونه شروع کن» روی آنتن شبکه دو می‌رود | مجموعه رسانه ای صبا
به گزارش صبا، به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، قسمت پانزدهم برنامه «از خونه شروع کن» در روز جمعه ۵ تیرماه، با اجرای شاهین جمشیدی و تهیه‌کنندگی علی اکبر کریمی روی آنتن می‌رود. در این قسمت، برنامه به سراغ روایت داستان زندگی پر فراز و نشیب خانم «زهرا ابوطالبی» و خانم «مریم بربری»