سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری امروز و در پاسخ به نورنیوز درباره ادعای ونس مبنی بر ترک نکردن جلسه پس از تهدیدات ترامپ و روایت دقیق این جلسه با رد برخی روایتها اعلام کرد: گفتوگوها تا ساعت یک بامداد ادامه داشت و پس از یک وقفه کوتاه و همزمان با اظهارات برخی مقامات آمریکایی، نشست چهارجانبه برنامهریزیشده برگزار نشد و مذاکرات در آن قالب ادامه پیدا نکرد.