محمدرضا دهقانی احمدآباد رئیس هیأتمدیره سبدگردان رهسود، در برنامه تلویزیونی «گفتوگو با بازار» ضمن واکاوی رفتار حرفهای فعالان بورس پس از بازگشایی بازار سهام در ۲۹ اردیبهشت، گفت: «سازمان بورس پس از بازگشایی بازار سهام، با تصمیمی جسورانه اعلام کرد بورس را در هر شرایطی باز نگه میدارد، این موضوع جو معاملات را تغییر داد و از بروز جو ترس و فشار فروش و پنیک جلوگیری کرد.»