شفقنا-حزبالله با صدور بیانیهای بار دیگر بر اقدام ارتش رژیم صهیونیستی در نقض آتشبس در جنوب لبنان تاکید کرد. به گزارش شفقنا، حزبالله در بیانیهای تصریح کرد: «برای بار دوم طی کمتر 48 ساعت گذشته، ارتش دشمن اسرائیلی عامدانه دو شهروند لبنانی را هدف گرفت؛ شهروندانی که در روستای کفررمان برای سر زدن به محل [ ]