پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت شفقنا / ۱ ساعت قبل

حزب‌الله: «ارتش اسرائیل بار دیگر طی نقض آتش‌بس 2 شهروند لبنانی را هدف گرفت»

 حزب‌الله: «ارتش اسرائیل بار دیگر طی نقض آتش‌بس 2 شهروند لبنانی را هدف گرفت»
شفقنا-حزب‌الله با صدور بیانیه‌ای بار دیگر بر اقدام ارتش رژیم صهیونیستی در نقض آتش‌بس در جنوب لبنان تاکید کرد. به گزارش شفقنا، حزب‌الله در بیانیه‌ای تصریح کرد: «برای بار دوم طی کمتر 48 ساعت گذشته، ارتش دشمن اسرائیلی عامدانه دو شهروند لبنانی را هدف گرفت؛ شهروندانی که در روستای کفررمان برای سر زدن به محل [ ]