پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت شفقنا / ۱۴۰۵/۰۳/۱۵

۴۹ نفر بر اثر تشنگی در صحرای نیجر جان باختند!

 ۴۹ نفر بر اثر تشنگی در صحرای نیجر جان باختند!
شفقنا- مقامات محلی شامگاه پنج‌شنبه اعلام کردند که ۴۹ شهروند نیجر در منطقه مرزی میان الجزایر، نیجر و مالی، پس از خرابی کامیونی که آن‌ها را جابه‌جا می‌کرد، در دل صحرا بر اثر تشنگی جان خود را از دست دادند. به گزارش شفقنا، اسکای نیوز نشوت: مقامات استان آگادز که اداره این منطقه در شمال [ ]