شفقنا-حزبالله با صدور بیانیهای به نقض آتش بس از سوی نظامیان اسرائیلی در جنوب لبنان واکنش نشان داد. به گزارش شفقنا، حزبالله در این بیانیه اعلام کرد: «ارتش دشمن اسرائیلی ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز سهشنبه از بین منازل به سمت گروهی از غیرنظامیان در محله الدیّر در شهر النبطیه آتش گشودند؛ شهروندانی که در تلاش [ ]