شفقنا-«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی»، وزیر خارجه و نخستوزیر قطر اعلام کرد: «: تنگه هرمز همچنان باز است و ما تأییدیه دریافت کردهایم که دستوری برای بستن آن صادر نشده است.» به گزارش شفقنا به نقل از الجزیره، آل ثانی به فایننشال تایمز گفت: « انتظار میرود کشتیرانی در تنگه هرمز ظرف ۳۰ روز پس [ ]