شفقنا رسانه- به گفته «آندری بابیش»، نخست وزیر جمهوری چک، لایحه ای برای ممنوعیت استفاده از موبایل در مدارس این کشور از سپتامبر ۲۰۲۷ میلادی ارائه شده است. به گزارش مهر به نقل از رویترز، به این ترتیب جمهوری چک نیز به تلاش های جهانی برای محدود کردن مدت زمان استفاده از دستگاه الکترونیکی برای [ ]