مشاور و مربی تیم ملی ایران گفت: همه آنهایی که در آمریکا و در ورزشگاه بودند از عوامل فیفا گرفته تا بقیه گفتند چقدر تیمتان خوب است و زیبا بازی کردید، اما یکسری کارشناسان داخلی اعتقاد داشتند بازی به درد نمیخورد و فن نداشته است! احتمالا در دو دنیای متفاوت زندگی میکنیم. به زور میخواهند بگویند تیم ملی خوب نبوده است.