بیانی: باید مصر را ببریم تا کار به، اما و اگر نکشد | نباید بازی با نیوزیلند را از دست میدادیم
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: مقابل مصر محکوم به برد هستیم و اگر قرار باشد یک امتیاز بگیریم، کار به، اما و اگر میکشد. باید در این بازی بسیار هوشمندانه بازی کنیم و به نتیجه دلخواه برسیم.