دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 شهرآرانیوز / ۱۴۰۵/۰۲/۱۰

شهردار مشهد مقدس: ۳۵۰ نیروی جدید در سازمان آتش‌نشانی طی یک ماه آینده جذب می‌شوند | به زودی ایستگاه آتش‌نشانی بانوان به بهره‌برداری خواهد رسید

 شهردار مشهد مقدس: ۳۵۰ نیروی جدید در سازمان آتش‌نشانی طی یک ماه آینده جذب می‌شوند | به زودی ایستگاه آتش‌نشانی بانوان به بهره‌برداری خواهد رسید
شهردار مشهد مقدس گفت: ۳۵۰ نیروی جدید طی یک ماه آینده جذب سازمان آتش‌نشانی خواهند شد، با این کار در حوزه منابع انسانی تحول خوبی صورت می‌گیرد.