چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵ - 24 June, 2026
 شهرآرانیوز / ۱۴۰۵/۰۲/۱۰

اهدای اعضای دختر ۱۴ ساله شاهرودی به بیماران

 اهدای اعضای دختر ۱۴ ساله شاهرودی به بیماران
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: دختر ۱۴ ساله‌ای که به دلیل خونریزی شدید مغزی دچار مرگ مغزی شده بود، پس از بررسی وضعیت پزشکی و تأیید مرگ مغزی، برای اهدای اعضا به تهران منتقل شد.