فرماندار مشهد با اشاره به تجربه موفق این کلانشهر در میزبانی از زائران دهه پایانی صفر و اربعین حسینی گفت: تلفیق ستاد اربعین و دهه پایانی صفر اقدام مؤثری بود که موجب هماهنگی بیشتر دستگاههای اجرایی و خدماترسان شد و خوشبختانه بسیاری از چالشهای سالهای گذشته از جمله تأمین آب شرب و سایر خدمات مورد نیاز زائران به حداقل رسید.