جمعه / ۲۵ مهر / ۱۴۰۴ - 17 October, 2025
 سایت شارا / ۱۴۰۴/۰۷/۰۵

استراتژی بازاریابی ۲۰۲۵؛ از تعریف «چرا»ی برند تا نقش شبکه‌های اجتماعی - شارا

استراتژی بازاریابی ۲۰۲۵؛ از تعریف «چرا»ی برند تا نقش شبکه‌های اجتماعی - شارا
در آغاز هر سال بازنگری در استراتژی بازاریابی ضروری است. گزارش اندرو هاچینسون در سوشال مدیا تودی نشان می‌دهد برندهای موفق با تعریف روشن «چرا»، ساده‌سازی پیام و حضور یکپارچه در شبکه‌های اجتماعی می‌توانند هویتی ماندگار بسازند.