جمعه / ۲۵ مهر / ۱۴۰۴ - 17 October, 2025
 سایت شارا / ۱۴۰۴/۰۷/۰۲

اقتصاد اضطراب و بازاریابی ترس: چگونه شرکت‌ها احساس نگرانی ما را به سود تبدیل می‌کنند - شارا

اقتصاد اضطراب و بازاریابی ترس: چگونه شرکت‌ها احساس نگرانی ما را به سود تبدیل می‌کنند - شارا
اقتصاد اضطراب مفهومی است که نشان می‌دهد چگونه شرکت‌ها با بهره‌برداری از نگرانی‌ها و احساس گناه، ابزارهایی مانند اپلیکیشن‌های ردیابی می‌سازند که هم اضطراب را مدیریت می‌کنند و هم آن را تشدید. بررسی پدیده Life360 و بازاریابی والدگری.