پنجشنبه / ۲۴ مهر / ۱۴۰۴ - 16 October, 2025
 سایت شارا / ۱۴۰۴/۰۶/۲۶

مدل کیفی ارتباطات بازاریابی یکپارچه در بانکداری ایران | راهکاری برای تقویت برند و افزایش وفاداری مشتریان - شارا

مدل کیفی ارتباطات بازاریابی یکپارچه در بانکداری ایران | راهکاری برای تقویت برند و افزایش وفاداری مشتریان - شارا
این مقاله علمی با ارائه مدل کیفی ارتباطات بازاریابی یکپارچه در بانکداری ایران، نشان می‌دهد چگونه هماهنگی در تبلیغات، روابط عمومی و بازاریابی دیجیتال می‌تواند به افزایش وفاداری مشتریان، ارتقای برند بانکی و رشد سهم بازار منجر شود.