شنبه / ۲۶ مهر / ۱۴۰۴ - 18 October, 2025
 سایت شارا / ۸ ساعت قبل

سهم تبلیغات محیطی فرانسه تا 2030 به 10درصد می‌رسد: JCDecaux، دیجیتالی‌سازی و ستون سوم برندسازی - شارا

سهم تبلیغات محیطی فرانسه تا 2030 به 10درصد می‌رسد: JCDecaux، دیجیتالی‌سازی و ستون سوم برندسازی - شارا
مدیرکل JCDecaux پیش‌بینی کرد: سهم تبلیغات محیطی (DOOH) تا 2030 در فرانسه به 10% می‌رسد. ترکیب داده، مکان و لحظه در تبلیغات دیجیتال محیطی، آن را به ستون سوم ارتباطات برند تبدیل می‌کند. جزئیات در شارا.