چهارشنبه / ۲۳ مهر / ۱۴۰۴ - 15 October, 2025
 سایت شارا / ۱۴۰۴/۰۶/۲۸

بوت‌کمپ تولید محتوای اثربخش با هوش مصنوعی در تبریز؛ ترکیب علم، هنر و تکنولوژی برای استراتژی‌های نوین روابط‌عمومی - شارا

بوت‌کمپ تولید محتوای اثربخش با هوش مصنوعی در تبریز؛ ترکیب علم، هنر و تکنولوژی برای استراتژی‌های نوین روابط‌عمومی - شارا
بوت‌کمپ تخصصی «تولید محتوای اثربخش با هوش مصنوعی» شهریور ۱۴۰۴ در دانشگاه تبریز برگزار شد. این رویداد با تدریس ابراهیم مولائی بر ترکیب علم، هنر و تکنولوژی در تولید محتوا تمرکز داشت و اهمیت استراتژی، شناخت مخاطب و ابزارهای نوین مانند ChatGPT و Canva را برای آینده بازاریابی دیجیتال و روابط‌عمومی برجسته کرد.