یکشنبه / ۴ آبان / ۱۴۰۴ - 26 October, 2025
 سایت شارا / ۲ ساعت قبل

کاهش اعتماد به رسانه‌ها و رشد نقش روابط‌عمومی در بازسازی اعتماد عمومی - شارا

کاهش اعتماد به رسانه‌ها و رشد نقش روابط‌عمومی در بازسازی اعتماد عمومی - شارا
نتایج تازه پژوهش مؤسسه روابط‌عمومی آمریکا و شرکت Léger نشان می‌دهد ۸۲٪ آمریکایی‌ها برای دریافت اخبار به خانواده خود اعتماد دارند، در حالی که رسانه‌ها و هوش مصنوعی در رده‌های بعدی قرار دارند. این تغییر الگو، چالشی بزرگ برای متخصصان روابط‌عمومی در جلب اعتماد عمومی ایجاد کرده است.