چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵ - 24 June, 2026
 روزنامه شرق / ۱ ساعت قبل

وزیر نفت: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم

 وزیر نفت: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم
وزیر نفت گفت: ایران برای مدت ۶۰ روز از تحریم‌ها معاف شده است و بر اساس بعضی از تفاهم‌هایی که با طرف آمریکایی درباره تحریم‌ها داشته‌ایم، مسیر خود را ادامه می‌دهیم.