احتمالا حدود ساعت یکونیم بامداد شنبه، بیستوسوم اسفند سالی که گذشت، تا همیشه در حافظه و خاطره جمعی مردم شهر بیستون، در 30کیلومتری مرکز استان کرمانشاه خواهد ماند و از یاد نخواهند برد آنچه گذشت را. شبی که البته برای چندمین بار شهرک صنعتی زاگرس و حوالی آن مورد اصابت دشمن متجاوز قرار گرفت و خواب را از چشمان همه اهالی ربود. اما کارگران کارخانه کاشی و سرامیک بیستون، آن شبها خواب به چشمانشان نمیآمد. پیشتر چهار بار آن حوالی را زده بودند که نخستین بار در ساعت آغازین جنگ یعنی شنبه نهم اسفند بود. …